Monday, April 1, 2019

26. 南美雙天夢 Day 13 - Peru - Puno + Bolivia 過關


5點幾醒來
見到某人琴晚就貼住窗邊訓
琴晚邊睇景睇到訓覺!?


外面下著微雨,估計看不到日出。
在房中影影下相,
竞在鏡頭中看見漸現的彩虹、
馬上跑出去.   






爬上去嘹望台
第一次見咁大且完整的彩虹! 
iPhone 和相機都不夠wide 啊。 
幾分鈡就消失了。






    




 日出亦因多雲,只看到一下.  
  今天不太冷,等雨過天晴


蘆葦草又一功力
鎖住道門免被大風吹開


 今早離開浮島前享用了美味的早餐


早上終於有澳洲2母女入住


Juan 太太的 pancake 好好味🥰🥰😋😋



 屋主仲每人送了一份精緻的禮物。
  

小朋友幫忙摺 blanket




掛住影相原來我留下熱水瓶係架船都唔知
島主無時間
早上傾計知道澳洲2母女會skip 太陽島
同我地遲一日到 Uyuni.
託佢令熱水瓶比我.


晨早的白鷺

  
回到 Puno



我們有多半天時間申請埋Bolivia Visa
出發前15日內要網上填好資料
及印齊所需文件 (Bolivia 簽證教學)

Juan 叫了的士陪我們去Bolivia embassy.
 一入大使館就係一間大房一張secretary 大台,
當時無其他客人,
我話我地將會今日2pm 巴士離開Puno,
交晒所有文件, 除了我無主動俾黃熱卡無睇
好cool 既美女secretary真係一份份對齊全

團友主動俾就黃熱卡照收
只去 La Paz 和 Uyuni 是可以不用黃熱卡
但各市的大使館要求和收費都唔同
有網友係 Cusco 即日取Visa會貴d
黃熱卡今次浪費了
好似終生有效, 留返下次用

 的士司機指埋我地去BNP 銀行交US$30, 
行過去10分鐘
回去大使馆交bank slip 后
美女秘書叫我地12 noon 回来取

好彩整定Visa,
後來聽到有人話 Bolivia landing visa 要成US$100 
咁我地係Puno整係最平又快
 

去銀行前好大風, 隨風飄揚
回來無晒風影唔到





叫埋的士车我地去巴士站先買車票
買了 2pm Titicaca Bolivia bus from Puno to Copacabana.
巴士站的info centre 建議遊客坐星星個幾間
其他都是Local 人坐的
每人才20soles + 1.5 soles departure tax.
比 Bolivia Hop 平好多.





返酒店執拾行李
再慢慢行下Puno, 等12 noon 令 visa 
終於找到大超市
當地的店都好70年代 feel.










問info center 終於搵到郵局,
竟然係貼紙
仲要好貴!
大約HK$15
早知唔寄!


 行行下見到間 local 餐室好抵









返酒店call 的士去巴士站
花花先發現背包留在酒店
2人飛的士返去令
我留守車站
原來盡責的老闆娘已發現留下的背包
同時間飛的令去巴士站比我地
向我索付的士費

Titicaca Bolivia 巴士較舊。
Puno 去 Copacabana 3小時車程
開車時無乜冷氣
好彩后面好些
途中見到Bolivia hop bus,
外型差不多,
坐位較闊落。
我地架巴士guide 會英語,但不大說

 

沿路風光



 過Peru 關前巴士會停底去廁所和換Bolivia $$$.







  二個關都好快。 行李放在車上。



 

過完peru關行去Bolivia 關
掛住影相,忘了前面條繩
成個人向前扑😅。

有關員行出來問我有無事.
著了條薄褲, 膝頭瘀咗







  

Copacabana 位於Lake Titicaca的南部









 到Bolivia 關要填一張入境表。

 


3 comments:

  1. 影相真係要小心啲,安全第一^^

    ReplyDelete
  2. 哇!條彩虹真係好掂呀!好彩你醒左又見到咋。

    [掛住影相,忘了前面條繩成個人向前扑😅。著了條薄褲, 膝頭瘀咗]
    我在九州都試過PK,仲傷左上五吋下5吋,返香港都仲要洗左好幾次傷口,而家隻腳都留有傷痕。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我記得你個次跌親,比我嚴重好多

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"