Thursday, February 28, 2019

8. 南美雙天夢 Day 6 - Peru - Nazca 神秘的納斯卡缐


Jan 16, 2019


今朝要早起
7am Hotel pick up to Nazca,
早餐只能來杯面
好彩我放低d冬天衫,
換了4個杯面來


我地3人, Alfredo 幫我地包私家車去,
相信比坐巴士快, 
10am 到 Nazca

但飛機要夠人數先會起飛
聽過有人要等幾粒鐘夠客先起飛.
提早book 又話 airline 無人覆

到歩后加多另外2名乘客
好快夠人數起飛
好顺利!

Nazca 有好多間航空公司





如果唔去Nazca
可以係Pisco 起飛,飛行來回一粒鐘
Pisco 機較大,可坐10幾人
要等夠人數才起飛
去年朋友去話由頭嘔到尾
因為飛機要左旋右轉, 和斜飛睇地面
Nazca 飛只要30分鐘
小型飛機5人已可起飛
所以對Alfredo 提出包車去Nazca 好滿意


香港藥房買定暈浪丸
西班牙出產
團友話暈浪丸仲好訓過安眠藥🤣
【藥事知多啲】暈浪丸要提前幾多食?


需安檢
入閘都要 check passport 和另交離境稅30 soles


pilots that fly regularly state that visibility is better and
turbulence lower if you take your flight between 7 a.m. and 10.30 a.m.

可能風和日麗
我地架機好穏
完全無暈機浪



見 Air Paracas  好多機



8 really useful things to know before flying Nazca lines
睇完呢篇我地要求 Alfredo book Movil Air, 安全d




Alfredo book 咗 Air Brag
鯊魚戰機🤣🤣🤣






連2位機師7個人
機師會因應各人重量安排坐位. 







神秘的納斯卡缐信不信由你
所以原先無打算來
我係第一次坐小型飛機
好興奮



納斯卡缐有太空人、蜂鳥、禿鷹、猴子、鯨魚、蜘蛛……
1939年由美国考古学家Paul Kosok發現,成為世上最大謎團之一.
1994年列入世界文化遺產。
它们被认为是西元前200年至西元700年之间的纳斯卡文化


機師全程Spanish 
佢會左右手指指
考眼力!

Airline 提供張圖唔係好齊


網上資料




1. Whale


3. Astronaut
呢張朋友影的
我掛住望地下
原来太空人在山上


呢d圖型有百幾二百米大,
到現今仍然唔知道係咩人點樣整出黎,
話係外星人既傑作.....


  4. Monkey







5. Dog 


6. Humming Bird


 7. Condor


8. Spider


9. Heron Bird

有人話唔好掛住影相
肉眼去好好欣賞
對住個map, 又要係地下搵圖
眼花繚亂
飛下飛下都唔知飛咗去邊
飛機又不定,只能快速按下快門
回去再慢慢睇相.

    
 10. Parrot



11 Tree / 12 Hands
  

呢個就在公路旁
如果唔搭飛機,
可以去觀景台
Nazca line viewing tower






Shark



See plant









Acueduct



































泛美公路是一條貫穿南北美州的著名公路。
從阿根廷的火地島向比延伸到加拿大









Nazca 市 - 搭車經過都唔覺咁大



 

























證書一張, 竟然唔駛簽賣身契!


大風刮起風沙
帶起頭巾頸巾避免食沙



等候司機期間
吃了这雪條好味


另一隻草苺味更好味無影相



Others:


 

11 comments:

  1. 呢個行程好正。

    你地有無暈機浪呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能風和日麗,我地架機好穩,完全無事

      Delete
  2. 小月你呢個空中旅程幾銀?
    公路旁個觀景台咁矮真係睇唔到D乜🤷🏾‍♂️

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我book 咗2日package (睇前一篇). 我地3人包私家車出遊.
      nazca 飛大約US$80
      pisco 飛大約US$2xx

      Delete
    2. USD80很平啊,我最初估要USD120~150

      Delete
  3. Replies
    1. 南美會上癮的🤣🤣 二次都係轉工期間去

      Delete
  4. 每位300美金, 包唔包呢程機?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包nazca 30mins flight. Package 可睇前一篇

      Delete
  5. 最神奇係幾千年來這些圖案仍保留下來沒有受天然氣候侵蝕而消失呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都仲係半信半疑,你相信嗎?

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"