Thursday, March 28, 2019

20. 南美雙天夢 Day 10 - Peru - 回到熱水鎮


旅行團要等埋行山客
琴晚導遊派飛先知6點幾既火車回 Ollantaytambo
即返到Cusco 要10pm!
早知比多d $$$ 買3pm 多的班次
再叫George 係 Ollantaytambo 接我地返Cusco
1pm 多去到火車站
想改時間每人要比US$30 
只好等原來6pm 既火車
係 Aqua Calientes 仲有成個下午既時間
又被賣豬仔了

時間流流長, 去嘆個 lunch 
就去河邊餐廳






睇住早班火車離開😵😵






 

難得呢個trip 有時間relax 下














去市集行多陣先返酒店令行李


市集里面有另一間Inca rail 
我無留意另一邊有我地要搭個間Peru rail 
好彩我地有經過,知道火車站所在
臨尾先發現上車不是落車的地方
九秒九跑去
差點以為返唔到Cusco 了






Casa Blanca Hostel 說4-5月較少落雨,出太陽機會多D



在原先落車的火車站
我地仲好悠閒睇狗
谂住返去有時間行埋Cusco 😅





   車站入面有條龍
但我地架火車已上晒客
問人指示我地直入上車
上到車終於安心



草泥馬又大隻又型


秘魯國鐵在雨季(每年1月~4月)期間有所調整。
Cusco 到 Ollantaytambo 要搭乘巴士
銜接火車去熱水鎮。

若您在5月份後旅行,應該能直接從Cusco 搭火車到熱水鎮。

回到Cusco酒店已10:30pm
明天要坐7am 巴士
在Ollantaytambo 轉車時買了包餅吃,
晚飯也不吃就沖涼訓覺
明天在長迷巴士上繼續補眠吧


在Cusco可參加當地旅行社的聖谷一日團。
早上8點出發,會參觀當地工作坊及Chinchero遺址,
再去Moray,梯田及Salina 鹽田。
午餐後大約下午兩點半前後會抵達Olamtamtabo遺址。 
這時(脫隊)自己訂好下午五點左右的火車票和旅館去往熱水鎮過夜(約1.5小時火車行程)。
第二天早上上山去馬丘比丘。
下午再利用秘魯國鐵的火車加公路運輸方式回到Cusco。
聖谷一日遊完整行程中沒去Pisac遺址
從Cusco當地巴士就有開往。



4 comments:

  1. [又被賣豬仔了]
    睇到都心up。

    [難得呢個trip 有時間relax 下]
    你今次個旅程睇到而家日日都用得好盡咁。

    [臨尾先發現上車不是落車的地方,九秒九跑去,差點以為返唔到Cusco 了]
    都真係好驚。

    [上到車終於安心]
    咁就當然啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 予咗啦,出發前D人都話local tour guide 唔得,上次nazca 和 paracas tour 係奇跡。我應該做好功課包車去。 一路咁样玩到尾,又辛苦又好玩😅。 少去2个地方会軽鬆好多

      Delete
  2. 悠閒大半天都幾好,而且這裏風景也不錯呢
    驟眼睇河景有點台灣或日本的影子

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"