Sunday, March 3, 2019

10. 南美雙天夢 Day 6 - Peru - Huacachina 沙漠綠州



回到 Nazca 機場 meet 返今朝既司机
車我地去今晚住宿 Desert Nights Ecocamp 
@ Huacachina 瓦卡奇納綠洲

琴晚住完板間房,
今日住帳篷
好彩安排我地係前排帳篷,免去行李上樓梯之苦
 Public toilet, 乾凈。
之前發覺有d 訂咗既住宿沒有private toilet,
一個個再對轉酒店, 唯有呢間已經無得改

房間有風扇, 晚上不太熱
員工會英語👍
酒店提供埋電蚊香。當晚沒蚊
今晚住宿難得得到團友滿意, 夠特別😂😂







可惜無時間享用泳池


有安全措施
 入場會提供手帶辨別住客,


 


住宿旁就係上sand dune 的入口,
好方便
即行上沙漠.   
剛好 join 4pm Buggy tour 出發
現場只收我地每人30 soles (完全不會英語)
酒店要60 soles


南美版 Tuk Tuk


好開心來到
網上 comment 話個湖臭
去到又無
沙漠都幾高
綠州比想像大






行上最高點約1粒鐘














坐四驅車上沙漠頂





我未綁好安全帶就開車😖
我旁邊既門仲要彈開咗
我馬上拉住,好驚 😖😖



上面竟然別有天地
估唔到咁遼闊







 





斜坡好似好斜
四驅車 Engine 好嘈, 好似開得好快好刺激咁
唔知點解, 落斜並唔快

 













 夜晚上來黑漆漆, 一定辨別唔到方向





Buggy tour 包滑板
連續落二個斜坡



 

頭落先實食沙







呢位團友又落又唔落
我地一齊起哄🤣🤣









 




當時仲未曬黑既腳背






























D水好黑下










湖邊都係餐廳








多間巴士公司前往各地

 

😅


Pilsen好香口好易入口


曬完之後傍晚都幾涼
酒店又係對面岸
忍住凍, 食完飯先返酒店





忘記了天黑前亮燈影相
(photo from forum)
我等到天黑先上去 😣😣😣


  返酒店著褸令埋電筒上山
天黑後係咁既!





帳篷隔音不行,
我地帳篷外面有張台, 坐了幾位住客
出聲請住客配合我地休息
晚上好彩都寧靜




走吧!一起去旅行
Ica

Blog to read
Huacachina





8 comments:

  1. [網上comment話個湖臭,去到又無]]
    可能係同當時個湖入面既海藻數量多少有關吧!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能,個湖不太清,感覺唔乾淨

      Delete
  2. 有得揀我地都唔揀無Public toilet既, 但個公廁乾凈就OK無問題。

    ReplyDelete
  3. 嘩, 咁快寫了那麼多. 我要LOOK 下先. ^^

    ReplyDelete
  4. 有得揀我地都唔揀無Public toilet既 , 但個公廁乾凈就OK無問題X2

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我早過你返來嘛。比人追緊相啦

      Delete
  5. 沙漠綠洲幾特別,似月牙泉
    綠洲那餐廳都幾靚喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 月牙泉無咁大,無住屋和餐廳,呢度几特別,最可惜我影唔到黄昏照

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"